žakelína a její výchova

lola

žakelína a její výchova

Príspevokod užívateľa lola » Ut 26. Júl 2011, 06:03

Zdravím jsem tu nováček a potřebovala bych pomoct s výchovou mého žaka.Prosím o nějaké tipy či triky jak na žaka...aby byl hodnej...mluvil...neničil věci a byl celkově spokojený...začíná pěkně zlobit...jsou jí tři měsíce...nejhorší je že začla chodit po dně ale nebojí se jen tam tak trochu šmíruje příjde jí to lepší než sedět v kleci...mám i pár dotazů.... kolik toho tak může sníst?Má mít nějaký denní harmonogram?Noční klid?či přikrývat?Moc děkuji za odpovědi budu Vám moc vděčná. :145:

BBcode:
Hide post links
Show post links

lola

žakelína a její výchova

Príspevokod užívateľa lola » Ut 26. Júl 2011, 06:05

JInak žakelíně jsou ři měsíce máme jí od veterináře chovatele.Je zdravá...nestrádá a je spokojená...začíná se jako holka fixovat na mě než na mého přítele...jinak trchu o mě jsem sestricka je mi 23 a jsem z prahy

BBcode:
Hide post links
Show post links

Užívateľov profilový obrázok
sasa
Príspevky: 3585
Člen od: Ut 21. Dec 2004, 14:04

žakelína a její výchova

Príspevokod užívateľa sasa » Ut 26. Júl 2011, 08:20

[quote]Prosím o nějaké tipy či triky jak na žaka...aby byl hodnej...mluvil...neničil věci[/quote]
důslednost a přizpůsobit prostor, ve kterém pobývá. takže nedovolit jí dělat věci, které nechcete, aby dělala (rozborka nábytku apod.), nenechávat bez dozoru, všude pro ni moci dosáhnout (i kdybys jí z tý garnýže měla zdloubnout klackem, pro tyto účely mám pěknou 1,5 m větev v pohotovosti na kleci), omezit počet zničitelných věcí na minimum (žádný poličky s hrníčkama atd.) - když ji budeš furt buzerovat "to nesmíš, tam nesmíš", tak budete otrávený obě. je to jak s malým dítětem, akorát tomu stačí zvednou věci do výšky 1 m, papouškovi je nemáš zvednout kam.